VELKOMMEN INNOM TIL MIN SALGSBLOGG

Her vil du finne ting som er laget av meg.



Det kan være heklet, strikket, sydd, tovet og annet som jeg liker å fylle dagene mine med.



Kommer til å legge ut ting fortløpende, etterhvert som de blir laget.



Finner du noe som du liker kan du sende meg en mail på:



sheschu29@hotmail.com eller besøke butikken min på:



http://epla.no/shops/kozy/



Luene bør vaskes for hånd. Er de litt store kan de toves/krympes ved maskinvask 30 grader, kortprogram. Strekkes i form etter vask og settes til tørk.

Alle luer som er solgt kan bestilles. Send meg en mail.
Prøver å holde kort leveringstid.










tirsdag 23. februar 2010

Retro lue TOY




Hvem husker ikke den gode TOY tyggisen. Denne fikk jeg ideen til fra en som ønsket seg en slik lue. Passer ungdom/voksen. Pris 180 kr + porto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar